EmelBG_ Mamacool Devlette normel için zorluyorlar zaten standart en son artık olmazsa mecburi sezaryana çevriliyor ilk doğumlarda .
Gulsumyaman Dogum zamanı gelince tabikide yapılıyor öncesinde cok fazla yapılmıyor çünkü kisinin bünyesine göre degisiyo kanama olabiliyo sonrasında son haftalar gelmeden yapılmaması dogru olan zaten
Mamacool Bakılmıyor yani genel olarak ?? Peki sezeryan veya normal dogum o an mı karar veriliyor dogum esnasında catı muanesi yapılmıyorsa!!