Ygmr0334 37+3teyim 00 dan sonra 4 olucaz belim kopuyor bugün hiç tarif edemiyorum sokakta ağladım resmen şimdi de sürekli akıntım geliyor şu halinde genlede kaşıklarım felaket kasıyor ve bebek çok hareketli
Ozleeemgursoooy Ygmr0334 merhaba canım bende 37+4üm akıntı problemim var normal diye düşünüyorum... Ama sen yinede bi doktora git cnm için rahatlasın
Nurselisahin Ygmr0334 Ozleeemgursoooy canım kızlar bende 38+2 oldum yaklaşık bir haftadır benimdd akıntım çoğalmıştı ve koyu sarı gibiydi rengi bugün doktor muaynemde söyledim Vagi-Hex diye bi ilaç verdi yatmadan önce vajinadan alıcakmışım oluşan ya da oluşacak enfeksiyon mantar gibi şeyler içinmiş sizinde bilginiz olsun
deletedmom503 Elcnerdgn Selam tatlım ya sana bisey sorcam Bugun bende bir.ıslaklık hissettim wc ye gittim ama anlayamadim akintimi.su mu acaba sızıntı olabilir mi? Diye dusunuyorum 37+4h hamileyim🤔
Ygmr0334 deletedmom503 hiç bir fikrim yok oturduğum yerde günlük pedim rahat 7 8 damla damladı tuvaletim normal ikindigimda tekrar akmiyir tuvaletim ama nisan gelmeden şu gelirmi
Elcnerdgn deletedmom503 olabilir canım benimde camasırım ıslanıyordu ama camasırıma baktığımda akıntıydı yani beyaz süt gibi sıvıydı. Ama bununla beraber karışık su da sızıyormuş benim mesela. Anlamak gerçekten zor. Her kontrole gittiğinde özellikle suyunu sor bebeğin. Benim 1haftada sınırın bile altına düşmüş.
deletedmom503 Ygmr0334 Benim pzts nişanım geldi cati muayenem de oldu suyum gelmiyordu ama bugun oyle hissettim insallah su degildir
deletedmom503 Nurselisahin Bana da dr fitil.verdi akıntım artti diye yani mantar ya da koku yok sadece son haftalar oldugu icin artması normalmis fakat fitil verdi yine de onu kullaniyoru. Simdi bende