Burcu1101 canım dün 6.iğnemi oldum burada post açmıştım herkesin dediğini uyguladım tek etki eden iğneden sonra biraz yürümek.Normalde arabaya binip eve geliyordum bu defa farklı bir şey denedim ve yaklaşık 500metre filan yürüdüm ağrım olmadı.Normal şartlarda ağrım 3 gün sürüyordu yürüyünce dağılıyor galiba