Mrv_mlk Bende de var canım enfeksiyon kaynaklıymış bakteri de cıkmıstı şimdi de kesik kesik geliyor normal dedi doktor
Serife_1414 Mrv_mlk bana fitil vermişti kullandım canım sonra birkaç gün sonra beyaz parça gibi akıntı geldi normal mi sence canim
Mrv_mlk Serife_1414 evet ilaçtan sonra sanırm idrar yolundaki enfeksiyon dökülüyor mesela bende kum döker gibi olmustum ilacı içtikten sonra ama çok kafanı kurcalarsa yine hekimine danış :)
Mrv_mlk Serife_1414 aynen benim en basından beri hep var hala da var bi türlü bitiremedik enfeksiyonu :( her ilaçtan sonra sadece biraz rahatlıyorum çok artınca kasıklarım çok ağrıyor