hayirlisi06 Kızlar perina masajı yapmak için af edersinz parmağımı sokunca sert brisey geldi elime ve çok korktum acaba ne olabilir başına gelen varmı rahim sarkması falan mı sabah 38 im cumartesi ise Dr kontrolüm var alttan muane edecek
Elibo hayirlisi06 aynı duru daydım fitil kullanıyordum ve rahmımde şişlik doktora gttim mantar dedi ama bende hiç bi kasıntı akıntı koku yok 3 gun aralıklı kullanmam için ftil verdı bırını kullandım 3 gun sonra ikinciyi koyamadım daha cok şişmişti kontrolde solicem yıne ama ne oldugunu bende bilmiyorum
Bilgeyumuk hayirlisi06 canım naptın? Aynı durum benimde başıma geldi progestan koyacaktım sert bişey koyunca yerleştiremedim korktum
hayirlisi06 Bilgeyumuk maalesef rabdvum pazartesi günü hiç bilmiyıurm nedir bebek büyüdü diye rahim mi indi diye yorumladım kendi kendime sadece
sedefyrs1101 Bende de oluyor ara ara mantar ve idrar yollarımda enfeksiyon var kasinip tahriş olunca çıkıyor bende o şişlik. Travazol krem çok iyi geliyor ben bide batticon sürüyorum öyle olunca siz doktorunuza danışıp öyle yapin
Elibo hayirlisi06 1 hafta sonra randevum var benımde aklıma takılıyor 31 olacagım ozaman bende meraktayım
hayirlisi06 Birsey değilmiş idrar torbası dedi zaten sonra geçti normal doğum yaptım. Allah herkes e şifa versin
hayirlisi06 Birsey değilmiş idrar torbası dedi zaten sonra geçti normal doğum yaptım. Allah herkes e şifa versin