Doğum geldiği an vajınana ani bir baskı hissedeceksin agrılı bir durum değildir, sanki agır bir taşı Vajınaya yerlestırmiş gibi. Bu benım 2.gebeliğim ilkınde oyle olmustu ve tık dıye bır ses bıle duydum. Ani hareket yaptım sandım yaklasık bı 10 sn bekledım baktım bır sey yok ayagı bı kalkayım dedım kalkmam ıle suyumun gelmesı bir olmuştu :) zateb karında dırek asagı ınıyor yukarısı koca boşluk kalıyor her halükarda anlayabiliyorsun