TeoMom
Bende 2 hafta önce idrar kültürü vermiştim üreme yoktu heralde o yüzden doktor dedi büyük ihtimal vajinal enfeksiyonudur diye çünkü benim bildiğim kadariyla lökösit falan tek başına bişey ifade etmiyor önemli olan üreme olmaması yoksa öyle değilmi canim🙈 bidahkinede heralde vajinal kültürü alır.
Bebek iyi çok şükür bende 28+1 oldum kafam biraz karışık bu enfeksiyondan dolayi kimisi yok kimisi var diyor🙃
Ne güzel benim 32. Haftama az kaldı ozaman rapor alacağım ama parttime devam edeceğim çünkü maalesef memur değilim ev borcu hastane masrafları derken yetişmiyor artık zamlardan sonra🙃
28 haftada alişverişe başliyacam demiştin hazırlıklar ne durumda annesi🥰