herkese merhabaa☺️37+6 olduk bugün kontrolüm vardı çok şükür herşey yolunda oğlumun boyu 49cm kilosu 3350 sancım çıkmadı alttan muayene ettiler kanamam oldu o sırada şuan lekelenme şeklinde oluyor. hafif ağrılar hissediyorum. 2.dogumum olacak ama sanki ilk gibi korkuyorum 🥲