Kızlar ben uzun zamandır ara vermiştim uygulamaya çünkü hergün girip form okuyordum stres yapmamak adına bırakmıştım uygulamayı 5-6 aydır. Bugün tekrar açasım geldi Bat 22 içimde bir his var ara ara kasığıma kramp ve sancı giriyor inşallah hayırlısı olur ve mutlu haberler alırım dua edin lütfen 🥹♥️
(Uygulamayı rüya görüp açtım 🥲)