Mervegedik22- ben 6 aydır pendik şifasında soner beye gidiyordum. Odaları yanyana zaten, ama çoğu insan o doktoru tercih etmediğini gördüm. Zaten iş tecrübesine baktıysanız görürsünüz. 2019 yılında mezun olmuş. Tecrübeli değil, soner bey vardı işinde iyi ve tecrübeliydi ama hastaneden ayrıldı. Yerine geçen Tufan beye gittim geçen hafta, memnun kalmadım. Medipole gidicem