Kızlar bugün kalp atışı için doktora gittik (özele) fakat doktor bebeği göremedi boş gebelik dedi radyolojideki ultrasona da soktu o da göremedi kürtaj dedi ama biz beklemek istedik. Sizin de başınıza böyle bişey geldi mi geri göründu mü beklemeli miyim sizce 8 haftalık