benimmdunyamm eymen6573 az al sleepy almıştım kizartti pişirdi diyemem onu kullanmiuorum molfixte kizartti sadece baby turco iui geldi al bir tane dene olmazsa degistirirsinn
Birgul eymen6573 yoo geç kalmadınız bende ben doğuma gitmeden bi gün önce almıştım 😀😀 ama şu an cok zamlanıyor günden güne alıp kenara koyun bence, sleepy ile başladım ben bi ara baby turco kullandım memnun kalmadım sleepy kullanıyorum yine
Anakralicee eymen6573 ben baby turco aldım kayınvalidem sleepy natural almış bakalım deniycez hangisi güzel genelde onları tavsiye ediyorlar
Eyll06 Anakralicee ay be iyi kayınvalıden almıs bızımkının aklı fikri balda pekmezde ette kıymada torun doğacak mı gelecekmi haberi yok karının valla öyle rahat bak ben onlara çocugu gosterıyommu
Lizbonn eymen6573 Baby turco ıslk mendilini hala kullanıyorum oğlum 3 yasında olmasına ragmen ıslak mendilini begendigim icinde bezini aldım 1 numara ve 2 numara olarak umarım pişik yapmaz fiyat olarakta uygun hem😅
Skdinc eymen6573 Ben 35. Haftamda aldım. Sleppy çok önerildi bir paket aldım bakalım. Eğer alerji vs yapmazsa devam ederim. :)
eymen6573 bizde sleepy alırız bı denerız sonrası Allah kerım zaten bu r tane alıp bakarız denerız çok almaya gerek yok buyudukçe alırım inşşaşah .
kizannesiyimm Baby turco kullanıyoruz gayet memnunuz. Bir kez molfix kullandık deneme amaçlı ama bacakları falan hep isilik oldu. Kaç gündür onu geçirmeye uğraşıyoruz
Mrv135 eymen6573 Sleepy ve Prima kullandım şimdiye kadar ikisi de gayet iyi. Ama fiyatından dolayı sleepy ile devam edicem.. buarada sleepynin kalıpları primaya göre daha küçük. Küçük bebekler için sleepy ile başlanabilir. Benimki 2600 Gr ve Prima ile başladım sonra sleepye döndüm.
Mrv135 eymen6573 Az çok kilosu bellidir yani 5 kilo dogmayacaksa 1 -2 paket sleepy alinabilir. Zaten 40 li paket 4-5 gün gidiyor.
gulin-35 eymen6573 hepsını denedım prıma ıcerıgı temız degıl dıyorlar ama en ıyısı o her sabah ıslak kalkmıyor en azından o cok pahalı dıye bırakmak zorunda kaldım ıkıncı sıra sleepynın sızdırmıyor pısık yapmıyor