Betuul Merhabalar 6 haftalık gebeyim yeni ögrendik. Bugün tahlil sonuclarımı aldım tırotım yavas calısıyor 4 ün üstünde cıktı 2 nin altında olması gerekıyormus gebeyken böyle sorun yasayan varmı aranızda? Moralim cok bozuldu genetken tırot cok onemliymiş bebek gelisimi icin zeka icin vs ...
deletedmom6295 Betuul vakit kaybetmeden endokrine gidin sentetik hormon veriyorlar. benim 2.55ti euthrox kullanıyorum şuanda 1-1.5 larda seyrediyor
Tahinpekmezim Betuul ben canim yasadim. Hamilelik onceside tiroid hapi kullaniyordum. Ve hala devam ediyor. Ama cok yuksel degil korkma 2 ye inmesi gerekli sadece hamilelikte. Dahiliye doktorun sana gerekli ilaci verir. Sikinti hic yapma😀
Senzeliha Betuul bende ilk haftamda öğrendim. Canını hiç skma ben şuan 26 haftalık hamileyim hala ilaç kullanıyorum bir sıkıntı da yok çok şükür. Ilac verirler ayda kan testi yaparlar. Yüksekse ilacin mg yükseltirler. Düşükse düşük mg verirler.
nesildidemtopuz Betuul bende 9 haftalıgım canım bende 5 haftalıkken ogrendım ılac verdı dr um endıse etme :))
Betuul deletedmom6295 evet endokrine gitmeliymişim hemen ilaç vericekler ama sağlık ocağındaki doktor direk zeka geriligi organ gelişim bozuklugu diye söyleyince çöktüm resmen çok teşekkürler 🙏
deletedmom6295 Betuul kimisi önemsemiyor emeeen boşver deyip kulak arkasj ediyor o yüzden komplikasyonları söylüyorlar ki dikkate alalım ☺️
aysenur1752 Betuul benimki hamilelikten önce de çalışmıyodu hamile kalınca daha da yükseldi bnm sonuçlarda 7 çıktı korkma ilaçlarını güzelce kullan birşey olmuyo
Yagmur1991 Bende içiyorum tsh 0.Şimdi önemli olan t3 t4 değeriymiş diye biliyorum.tsh değerininse 2 nin üstünde olmaması lazim
Esomami Betuul evet cnm benimde var ilaci var ama sabah ac karnina ve o duzende tutuyo doguma kadar kullancan dedi doktorm 12.25 ti suan 2.50 7 haftaliktan beri biliyrm bende suan 26 haftalikiz
Bebikimm Betuul hiç endişelenme cnm, bende de aynı sorun var, hamileliğin başından beri troid ilacı kullanıyorum. Şükür 37.haftamdayım.. ilaçlarını aksatmadan düzenli kullan Allah’ın da izniyle hiç bişey olmaz bebeğine🙏🙏🙏🙏🙃
Albatros3501 Betuul benim de 6 haftada belli oldu ve şuan 5 aylık olduk hala kullanıyorum euthyrox 25 mg. 1.5-2.5 arası olması gerekmiş benimki 2.1 falan doktor normal dedi. Her ay kontrole gidiyorum dahiliyeye. Moral bozcak bişi yok canm bende ilk başta canımı sıktım ama bebeğim iyi yani kullanırsan sıkıntı olmuyo.