busenurrslmn Hanımlar yaklaşık 2 bucuk 3 saattir aşırı halsizim kendimi kaldıramıyorum ve başım çok ağrıyor sanki kopucakmis gibi sizce ne yapmalıyım doktora gitsem bir serum gibi ilac veriyorlar mı? Bende bronşit ve sinüzit de var aşırı kötüyüm
050218Ybmety busenurrslmn 2 gündur bende öyleyim yatsam uyurum ama yatınca kafam iyiyce kötü oluyor kulak agrım da var galiba salgın hastanede parol takarlar eğer gebeyseniz
Fundaaaaa busenurrslmn sinüzit artı migrenim var kafamı duvarlara vurasım var resmen yaa ilk hamileliğimde acillik olmuştum 2 serumla 5 dk’da kendime gelmiştim bunda gitmek istemiyorum çünkü iğneden çok korkuyorum bayılıyorum koluma girerken 🤣 Allah yardımcımız olsun inşallah parolun bir kutusunu şeker gibi yesem de bir işe yaramıyor bende boşuna bebeme ilaç yüklemiyorum içmiyorum