SaruMerve Asilbeyveannesi valla şahsen ben olsam pide ayran tatlı kafi 😅 Mevlüt çikolatası yada şekerinde yaptırırsn en temizi kolayı bence
1erkekkannesiiii Asilbeyveannesi şahsen ben olsam sarma börek pide tarzı şeyler yaptırırdım içecek olarak ayran limonata olabilir geleceklere de hediyelik biseyler koyardım
Aaaysee Asilbeyveannesi yani bence poğaça börek sarma vs çok uğraştırır zor zmanlar bide,lahmacun ayran tatlı yada pide yeter bence yanına ikramlık çikolata yada bj hediyeniz olur zaten 🌸
Hatice145 SaruMerve bencede en mantiklisi hem maddiyat acisindan hemde kirkin yeni cikmis zaten daha tam iyilesmemissindir en azindan temiz olur
Asilbeyveannesi Ay çok sağolun kızlar ya ilaç gibi fikirler verdiniz kendimi çok yormadan ki oğluşumla azcik yapışık ikiz gibiyiz 😂