2020 de oğlumu kucağıma aldım agomedde özgür beyde sezeryan doğum yapmıştım çok çok memmun kaldım anestezi doktoru doğan beyde yine aynı şekilde çok ilgiliydi ikinci hamileliğim yine özgür beye gidiyorum cuma günü Allah nasip ederse sezeryan doğumum var özgür beye de doğan beye de çok güveniyorum