Trapezunta Arkadaşlar merak ettiğim bir konuyu sormak istiyorum. Henüz benim için erken ama nişanım gelse nasıl anlayacağım? Bazı yorumlar gördüm sümükümsü bir şey diye. Ama bazen akıntım oluyor benim. Ya farkedemezsem diye endişeleniyorum. 🥺