1erkekkannesiiii Esra_essz olmaz. Doktor tecrübeliyse makinası da iyiyse degısmez. Bana 11. Haftada söylendi hala aynı 😂
Selamcanim Meltem99- değişiyor yahu. Kuzenime detaylıda bile erkek diyen doktor istifa etti. Başka hastaneye geçiş yapınca kızı olacağını söylediler. Ayrı iki dr. Daha kız dedi. 😂
Esra_essz 1erkekkannesiiii açıkçası doktoru bilmiyorum ilk defa gitti yanına pek aklım ermedi doktoru
inci_tanesi Esra_essz Olur bana pipi göremiyorum kız dedigi halde 17 haftalık erkek olduğunu öğrendim ama genede detaylı ultrasonu bekliyorum banada 14 haftalık kız demisti
inci_tanesi Esra_essz Sanmıyorum pipi yok kız demişti sonra erkek dediler detayliyi bekliyorum bir kizim olsun çok istemiştim oğlum var ama nasıp sağlıklı sıhhatli olsunlarda