38+3 te muayene sonrası benimde kahverengi akıntım olmuştu doktorla iletişime geçtim hemen. Çatı muayenesi sonrası bu durumun normal olduğunu, kırmızıya dönerse veya daha yoğun olursa tekrar görüşelim demişti. ama bence sende kendi doktorunla görüşmelisin