FSCMK Benim gibi doğuramayan Eylül anneleri var mı yaa 2. Gebeliğim kızımı 39+5 te doğurmuştum oğlum ne zmn gelecek bilmiyorum birazda 4 kiloya yaklaşmış olabilir o yüzden de korkuyorum doğum zor olur diye of of sizler kaç haftalıksınız
Dilekzamn FSCMK 39+2 benimde gelmiyor kontrolüm vardı bugün hiç gelmesede niyeti yok haftaya p.tesi gelirsin olmadı suni deneriz dedi
berceste5155 FSCMK bizde aynı gündeyiz cuma günü 3cm açıklık vardı ama hiç sancım yok bizde evde bekliyoruz doğumu
FSCMK fatmaa37demi5 bizimkide gelmiyor 😭ya 38 haftada sancılarım felan vardı o yüzden hemen memlekete geldim buraya gelince ne sancı kaldı ne bişey ablam felan diyor bu çocuk 41 de doğar
Ttsmerve Dilekzamn aynı küçük küçük sancı var ama doğuma dair tık yok çarsamba kontrol var bakalım ne dicek 40. Haftaya kadar gelmezse suni sancıyla dürtcez dedi insallah suniye gerek kalmadan kendisi gelir 🫣
FSCMK berceste5155 hiç baktırmadım ben açıklığa felan en son 37 haftada gittim şimdi 40 haftayı bekliyorum gelmedi gidicem
berceste5155 FSCMK 39+0 da gittim kontrole nst de minik minik sancın gözüküyor dedi doktor açıklık kontrol etti 3cm dedi bende tekrar hastaneye gitsem mi beklesem mi diye düşünüyorum kafam çok karışık
Dilekzamn Ttsmerve aynen benimde öyle p.tesi suni deniycek ay amin dua edelim seninde kendi sancın gelsin tüm isteyenlerinde
Ttsmerve Dilekzamn amin bütün hamilileri bi avazda kurtarsın rabbim su gibi kaysın gitsin insallah 🙏🫣