Sibell0658 1yasında kızım var ve 6aylık hamileyim 😇 O da kız . Asya Linaya uygun kız ismi bulamadım 😅 Aymira veya Lavinya çok hoşuma gidiyor . Değişik fikirleri olan var mı ???
Sibell0658 Aselinannesi3 asel kızıma düşünüyordum ama çevremde koyan çok oldu bende mecbur yine çok isimlerden Asya’yı koydum 😂