denizaktas Kızlar merhaba 30 Eylül de ikili taramaya gircez şuan 10+6 haftalığız doktor cinsiyeti söyler mi 🥹👼🏻
Eylmaz denizaktas bizden 4 gün büyüksünüz bizimde ekimde var randevumuz bende çok merak ediyorum cinsiyeti inşallah öğreniriz 🙈
Lunaaa92 Öncelikle sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🤍 cinsiyeti 12. Haftada erkekse büyük ihtimal söyleyebiliyorlar ama erken yine de cinsiyet için, o kadar acele etmeyin bence ben 14 de öğrenmiştim o da tesadüfen
denizaktas Lunaaa92 amin inşallah çok teşekkür ederim canım sağlıklı olsun kız erkek fark etmiyor da insan heyecanlanıyor ister istemez 😅🥰
mylittlebabym Doktordan doktora değişir canım, kimi tahmin yapıp yüzde veriyor. Benim doktorum kesinleşmeden söylemekten yana değilim demişti,16. Haftada söyleyecek.
S1903 12+6 da doktorum büyük ihtimalle diye tahminde bulundu. İkili testte yaş riskim cıkınca fetal dna yaptırdım ve sonuc kesinleşti. Doktorumun tahmini doğruydu 🦋🥰