Ruvvruvveeydaaa Kızlar 23+0 haftalığımm. Bebeğim gün içerisinde bazen hareket ediyor öyle çok sık değil. Normal mi acaba ? Sürekli hissetmek mi gerekiyor. İlk gebeliğim pek bilgim yok kusura bakmayın.
Elibo Ruvvruvveeydaaa hayır canım 27 28 den sonra 4 saatte bir hissetmen gerekicek şimdi cogu zaman uyuyolar oyuzden arada bir hıssedersn