Kızlar 20 haftalıgız sezeryandan 7ay sonra tekrar hamıle kaldım yani yani toplam doğum zamanı 14 ay gıbı bır fark olacak ve doktorum bugün 25. Haftadan sonra dıkıslerın patlayablıt cok dıkkat et cocugu kaybedeblırsın falan dıye seyler soyledı yani son aylar patlama ıhtımalı varmış böyle bısey yaşayan var mı duydugunuz falan veya benım gibi olup hıc hır sıkıntı yasamayan var mı