Arkadaşlar merhaba 8. Haftamda kahve lekelenme
Oldu dusuk riskin var denilip igne oldum 3 hafta oldu progeston fitil kullanıyorum. Rahim alanında kan oluşmuş denildi yatıp dinlen denildi. Ama hala kanamalarım oluyor kahve şeklinde aranızda yaşayan oldu mu çok korkuyorum :(