Doktor çok riskli bir durum olduğunu düşünseydi seçenek sunmaz hemen alalım derdi diye düşünüyorum. Yazılanlara göre kendinizi suçlu hissetmeyin beklemeyi tercih ettiğiniz için. Ama ben empati yapıyorum muhtemelen bir hafta değil de daha kısa süre bekleyip doğururdum sanırım. Sağlıkla gelsin, mutlulukla kavuşun ❤️