Kızlar selamm 🤩 20+4 üm şuan da ve ekim ayında yurtdışına gitmeyi planlıyoruz (3 saatlik bir yolculuk olacak)ama daha önce hiç uçağa binmedim. Hem yükseklik korkusu hem uçak bilinmezliliğin korkusu anksiyetimi arttırıyor. Hamileyken uçak yolculuğu nasıl geçiyor? ilk defa binerken heyecan var mıydı? nasıl yendiniz🤭🤭