Lalemsi109_ öncelikle inşallah sağlıkla kucagına alırsın.ben suni sancıyla 25 gün önce dogum yaptım zordu ama uzun sürmedi dogum sürecim.sezeryan bir ameliyat onun sonrasının daha kmtü olacagını daha zor olacagını bildigim için hiç sezeryan düşünmedim ama dr bana başka çare yok sezeryan bebek için bnm için daha iyi olacak deseydi sezeryanı da kabul ederdim.Açılman yoksa suni alıp o kadar çekip sonrasında yine sezeryan olma ihtimalinde var . Suniyle hızlı ilerleyip normal dogum olma ihtimalinde var senin vücuda bağlı