hamile olduğumu öğrendiklerinde eşimin babası kendi erkek kardeşinin ismini koymasını istedi (erkekse amcanın ismini koyun onun oğlu yok dedi amca da kanserden vefat etti) sonra kayınvalidem aradı babana bakmayın ne isterseniz onu koyun dedi içim rahatladı ama bebeğin erkek olduğunu öğrendik yeni nesil bi isim koymayı düşünüyorum kayınvalidem kibarca benim dilim dönmeyebilir muhammed emin koysak olur mu dedi (kimsenin ismi diye değil peygamberimizin ismi diye) ama isme çoktan karar verdim 35 haftadayım en az bir iki aydır adıyla seslenip konuşuyorum şimdi başka isim koysam bile alışamam ki kimlikte başka söylenen başka olsunda istemiyorum. diretirler mi başka bi isme onu da bilmiyorum ama insan geriliyo 😂