esmerella37 Adetine 6 gun kala bi belirti yasadınız mı nelr yasadınız benm gobek deligimin hizasında hemen biraz altı yanıyorr sabahtan beri boyle belirtıler varmıydı yada neler yasadıınz
benkosarim esmerella37 insan hamile olduğunu hissediyor ya hatta insanın içine doğuyor diyorlar doğru olabilir Bir test yapın isterseniz
MeltemEA esmerella37 merhaba adetime 6 gün kala öğrendim.şu hassas testlerle .Kolonya kokusundan midem bulanmıştı ve gün içinde uyuklamaya başlamıştım ordan anladım.
esmerella37 benkosarim yaa rüyamdada gordum kuzenime hamile oldugumu hissediyorum diyorum snra hastaneye gidiyorum hastanede elime kagıt verıyolar beta 25 yazıyordu hamileymisim diye uyanıyorum adetimde ayın 25 inde olucak dikkatimi cekti bu 25 acaba mı dedim
esmerella37 MeltemEA ay insallah benm oyle kokulara hassasiyetim yok suan ama blemedim hamile degilim yada 😌