ardaada Merhabalar, 21. Haftadayım. Bu haftaki kontrolümde kist olduğunu, tek başına bir anlam ifade etmediği çoğunlukla kendiliğinden geçtiğini söyledi. Ama ne dese de huzursuz oldum başına gelen var mı acaba
matmazelsu ardaada Bana da 17 haftamda var dendi, detaylıda da gördü doktorum 22 haftada. Şuan 33.haftadayım ve kaybolmuştu kistler. Genelde kendiliğinden kayboluyor canım içini ferah tut. Bende ilk duyduğumda çok ağladım çok üzüldüm ama Allah’a şükür kayboldu. Seninde ilerleyen haftalarda kaybolur inşallah. 🥰🙏
Aselsmom42 ardaada benimde detaylı ultrasonda görülmüştü yanında başka bulgular yoksa tek başına bi sıkıntı yaratmaz geçecek demişti doktor çok şükür öyle de oldu 2 hafta içinde kaybolmuştu
ardaada matmazelsu Aselsmom42 İkinize de teşekkür ederim 🌸 İnşallah. Doktor da başka bir sıkıntı yok içini rahat tut ultrason değerleri iyi kendiliğinden geçer dedi ama insan ister istemez beyinde kist deyince korkuyor strese giriyor :( Haftaya ya da sonraki hafta detaylım var bakalım orada ne diyecekler Çok teşekkürler kızlar