limoncik Merhaba kızlar.17+4gunluk hamıleyım.Onceler karnımda mısır patlaması gıbı seyler hıss edıyordum,son bır kac gunse sankı bır sey karnımı ıttırıyor gıbı hıss oluyor tabıı sık-sık deyıl.Gunde bır defa falan.Acaba bebeyım mı,cok merak edıyorum.Tam gobeyımın altında hıss edıyorum.
Msalbyrk limoncik bnde ilk 16 da oyle pıt pıt hssetmstm . Dogrudur canm bebegindir o kişiden kişiye degsyor 😊
Nese82 İnsan bir an önce hissetmek ister ama , sizin hafta olarak erken hissedebilmeniz.inş.o günleride göreceksiniz:))