Adin12 Ae1226 valla doktor 1 taneyse sıkıntı yok dedi😂😂 benim hamile arkadaşlarım hep içiyor ben vicdanen bıraktım
Saribezlikadin Ae1226 bende 1 tane içiyorum 15 gün boyunca hic içmedim içmesem de oluyo aslında ama arada vuruyo kafaya
Ae1226 Adin12 ben normal de gunde 1 paket içiyodum şimdi 6 haftalik günde 1 içiyorum başka da içmiyorum vicdanen kötü oluyorum ama içmeyince de sinirlerim bozuluyor 😶