Minik1Civciv gerçekten herkes farklı şeylerle imtihan oluyor. Bende geçen sene 32 haftalık bebegimi kaybettim şuan yeniden hamileyim 39+2 oldum bile ama o zaman nasıl geçti birde bana sor geceleri hep kalkıp ağladım bebegime bişey olacak diye. Rüyalardan çok etkilendim, ama Allah’a şükür sorunsuz bugünlere geldim. Emin ol bu platformda o kadar çok varkı melek annesi. Sen ben o hepimizin acısı aynı….