Hanimlar merhaba benim çocuk odam küçük yani bir dolap bir yatak anca sigar simdi ben büyüyen besiklerden almayı düşünüyorum alıp kullanan memnun olan artıları eksileri neler birde anne yanı beşik alicam park beşik ama bebeğe kayinvalide bakacağı için ona götürucem 10 ay sonra ise başlayacağım için tavsiyelerinizi ihtiyacım var sagolun.