Elifc12 çokkk teşekkür ediyorum o zaman ben de 3 ekimde ayrılırsam rapor almadan 1. Dönemi kapatabilirim. 30 eylülde ayrılırsam üç gün açığım kalıyor sömestra.
Sağlıkla ,sıhhatle ve kolayca bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah🙏🌺 çok teşekkürler☺️