Hanımlar sabah devlet Hastanesi’ne gittim iki hafta geride dedi doktor bide tansiyonum yüksek çıkıyordu özele gittik detaylı ultrason yapmadım bu arada orda bebeğin esinnde yani palasentasinda bir arter yok dedi bu da gelişim geriliğine sebep olur dedi beslenme akışını düzenliyor diye iki hafta geriden geliyor dedi ayrıca tansiyonum beş kez ölçüldü hep yüksek çıktı yatış verdiler hemen başına böle bişey gelen var mı hem tansiyon hem de bu gobek bağı haknda problemi olan doğum yapan varmı aranizda sağlıkçılar da varsa lütfen cevap verebilir mi