Cuma günü doktor kontrolüm var doktoruma sorucam ama yaşayan var mı çok merak ediyorum.Bir yerden kalkarken destek almayı unuttuğum da göbek deliğimin üstünde belli bir yerde baskı gibi birşey oluyor tam da anlatamıyorum.Bileniniz yaşıyanınız var mı.