Bugün orqan taraması yapıldi Rabbime çok şükürler olsun herşeyi çok iyi cikdi.17haftasinda kafasında sıkışma vardı ama geçmiş .🙏🙏Rabbim şifa bekleyen herkese şafi ismiyle şifalar versin 🙏Allah’ım bebeklerimizi hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin🙏🙏mutlulugumu paylaşmak istedim sizlerle🥰