Kızlarrr merhabalarr ilk 10 hafta mide bulantısı gögüs ağrısı olması sebebiyle bebişin varlığını hissediyoruz ama sonrasında 12 haftadan sonraa rahatlayınca bebiş oynadığınıda hissetmediğimiz için hamile değilmişiz gibi gelmiyor mu sizede. Tabi
Ki bağ kuruyorum konuşuyorum amaa ne zaman başlayacak bu tekmeler 🤣😍♥️