Cananyildiz Dilek3526 anlara sehir hastanesinde sancı esnasında eşiniz girebiliyor doğum başladığı zaman çıkartıyoruz sonra geri alıyoruz dedi
Huriye1996 Dilek3526 devlet hastanesinden özele gecme sebebim bu, çocuğu tek başımıza yaptık sanki rutin muayenede bile alınmıyor çok katı bu konuda
betulygn70 Dilek3526 Hastaneye bağlı. Bizim burda hem sancı odasına hemde doğuma girebiliyorlar. Hatta refakatçi bulamadıysanız refakatçi olarakta kalabiliyor eşiniz.