berceste5155 Elifharbi54 bazı doktorlar hemen yapmıyor kimi doğumun başlamasını bekliyor. Benim doktorum da nst de sancı görmeden çatı muayenesi yapmadı bende il muayeneyi 39. Haftada oldum
Cananyildiz Elifharbi54 bende perşembe 38 oluyorum randevum var bakalm edecekler mi her doktor etmiyor
Minigim38 Elifharbi54 ben 30. Haftalarda olmuştum sancım ve ağrı şikayeti ile acilden girince yaptılar bir parmak ucu acıklık varmış
Keereminannesii Elifharbi54 bende bugün oldum ama doktor ondan sonra kanaman olabilir dedi ve oldu merak ettiğim bu muayne doğumu tetikliyormu çünkü kasıkma var
Ozge_5516 Elifharbi54 bnde gevnde gityim deblete sordm ne zamn çatı muayenesi yapiyorsunuz diye bz cati muayenesi yapmiyorum dedi
pnds Benim doktorumda yapmamıştı. 38+3 te kontrole gittiğimde istediğimi söyledim yaptı. Normalde doğum sürecinde açıklık vb duruma bakarken kontrol ettiğini söylemişti
zeynepikra_61 Elifharbi54 bana da yapılmamıştı sancım çıkınca açıklık var mı diye bakarken ona da bakmislardi otomatik olarak özele gidiyordum