Nzlsjsj doktorunuz neyi ön görürse o şekilde yapın asla kimseden etkilenmeyin söz de insanların çok güvendiği Canan Karatay da asla yaptırmayın diyordu kendisine türk hekimleri tarafından insanları yanlış yönlendiriyor diye dava açılmıştı. Ben şeker yüklemesi yaptırdım iyikide yaptirmisim çünkü aksi bir durum çıksa ona göre ilerleyecektim. Emin olun insanların yediği o beyaz ekmekten, şerbetli tatlılardan daha zararlı değildir. Ben bunu covid aşısı gibi düşünüyorum. Kişinin isteğine kalmış 3 doz yaptırdık bakın kimse ölmedi. Birşey olmaz merak etmeyin doktorunuzla hareket edin ona güvenin 🙏