Merhabalar herkese 🤗 Hamileyken dogum hikayeleri okumayı çok seviyordum bende dogum yapınca yazicam demiştim kısmet bu günmüş 😊 Bende sağlıkçıyım bu arada, Ankara da yaşıyorum, ilk göz ağrım canım oğlumun doğumunu anlaticam ama önce gebeligimden bahsedeyim biraz. Çok şükür yedinci aya kadar çok rahat keyifli bir hamilelik dönemi geçirdim bulantım kusmam hiç olmadı hiç bir şeyden tiksinmedim, çalışmaya devam ettim gezdim tozdum , doktorum çok tatlı çok anlayışlı çok eğlenceli bir kadındı kontrollerimiz falan çok guzeldi 💗 ta ki ben grip olana kadar şubat başı gibi çok ağır bir grip atlattım onu da başka bir başlıkta anlatayım 40 gün iyilesemedim çünku🤧 neyse çok uzattım doğuma geliyorum 38+4 ramazan bayramının birinci günü akşam gezmeden eve dönerken böyle adet sancisina benzer bir ağrı hissettim karnımda bi kaç kez daha hissedince eşime söyledim. O da çok oturdun bu gün çok ta yedik ondan olmuştur dedi mantıklı geldi açıkçası 😂 evet dedim öyle heralde. Birde kendimi öyle sartlamisim ki 40 hafta dolucak o yüzden dogum ihtimalini düşünmüyorum daha var diye 😂😂 saatler gecti sanci gelip gidiyor aklıma dogum sancılarının ritmik olduğu geldi dk tuttum 15 dk da bir oluyor gerçekten. Suyum nisanim gelmemişti beklemeye karar verdik. Gece 3 gibi nisanım geldi. Sancim çok şiddetli değildi. Esim de bende çok rahattik hiç panik yapmadık ilk bebeğimiz olmasına rağmen. Sabah 6 gibi 5 dk da bir e düştü sıklığı aradık doktorumuzu siz geçin hastaneye bende geliyorum dedi. Canımız doktorumuz o gün izinli olmasına ve bayramın ikinci günü sabahın 6 sinda kalkmasına rağmen o kadar enerjik ve pozitif geldi ki yanımıza 💗 o an bir kez daha emin oldum doğru doktoru seçtiğimize🙏 sonra nst açıklık muayenesi yatis yapıldı. Sancilarin şiddeti ve sıklığı çok artmaya başladı ben normal doğum yapamayacagim dayanamayacağım bu nasil bir agri dedim. Ben vazgeçtim doktorum vazgeçmedi o kadar güzel yureklendirdi cesaret verdi ki onun sayesinde dayandım. Başka doktor olsa uğraşmazdi bence o kadar direk sezaryene alirdi. Açıklık 10 cm olana kadar odamızda ilgilendi. 10 cm olunca dogumhaneye geçtik. Ben ikin deyince ikin dur deyince dur dedi dediklerini yaptım diyemeyeceğim yapmaya çalıştım 😅 kesiden önce lokal anestezi yaptı hiç hissetmedim ne kesiyi ne dikişi. Sonra oğlum geldi göğsüme koydular 🥺 Dedim bu bir mucize şükürler olsun 🤍 Allah isteyen herkese nasip etsin🙏 arkadaşımızın tavsiyesiyle gitmiştik ilk doktorumuza iyiki dinlemisiz tavsiyelerini 10 kez dogursam yine Serap hocaya giderim💗