Zeynepgenc Kızlar selam. Saçlarım çok berbat oldu kestirmek istiyorum ama herkes çok tepki veriyor kızından önemli mi, sonra keşke deme diyen bile var. Ben böyle batıl şeylere çok inanmam ama şu baskı beni bitirdi 😫😫
fatmaa37demi5 Zeynepgenc hayır ya asla inanmayın lütfen. Sizin için demiyorum yanlış anlamayın ama şu soru bile beni çok gıcık ediyor. Allahin verdiği ömrü saç kesmek mi etkileyecek. 2 defa kestirdim valla. Saçlarım çok hızlı uzuyor ve hamilelikte uğraşmak çok zor
egesmommm Zeynepgenc valla gidip kestirdim inanılmaz rahatladım. Boşverin milleti gidin kestirin batıl batıl konuşuyor herkes
Momandmom Zeynepgenc Ben kestirdim hiç takmayın boşverin. Annem bana hamileyken ablamda çok küçükmüş ve banyodayken ablam dışarda durmamış oda dayanamayıp duşta örüp kendisi kesmiş saçını hiç kulak asmayın hepsi saçmalık bence
Zeynepgenc fatmaa37demi5 bende inanmıyorum ama illallah ettirdiler ya birde bi görsen bunu söyleyen teyzeler felan değil. Okumuş etmiş insanlar 🥹
Snmdlbr Bende kestirdim lohusalıkta çok rahat etmiştim batıl inanç bunlar bunun gibi çok şey var gereksiz
fatmaa37demi5 Zeynepgenc ya benim annem dahi tatlı dille söyledi ama güzelce anlattım. Kestirin Allahın izniyle bir şey olmaz