Arkadaşlar belki okumuşsunuzdur, bebeğimin plesantası aşağıdaydı. Erken doğum riskim vardı. ( Plesanta hala aşağıda doktorum riske atmamamız gerektiğini söyledi) Bugün kontrolüm vardı çok şükür erken doğum riskim kalmamış. Suyu azalmıştı normale dönmüş. Geçen hafta pazartesi 2350 gramdı bu hafta 2700 gram olmuş. 39.haftada sezeryan olacağım inşallah 🥰 sevincimi sizinle paylaşmak istedim 🤍