Ela344 bence iki işin koyacaksanız erkekte de kızda da iki tarafın da istediği ismi koymak çok güzel 🥰 bizim de bir kızımız olacak ve benim de eşim askeri personel hamileliğimin çoğunluğunda yanımda yoktu ki 36+3 deyim hala yok 37 de gelecek. İsim seçerken onun da benim de kızımıza seslenirken hayal ettiğimiz bir ismiyle seslenmenin verdiği mutluluğu düşünerek seçtik. O Deniz istiyordu, ben Eva. Şimdi kızçemin ismi ile ilgili bir şey olunca o da en az benim kadar mutlu oluyor istediği ismi gördükçe 🥰