Svcnvebebegi Merhaba anneler. 35 haftalik hamileyim. Bebegim 2.700 gram. Doktorum kilosu normal dedi. Sizin bebislerin kilosu ne kadar acaba
O1gencanne Svcnvebebegi benım de 2.880 di. Bence bu cıvarlar normal.bazı anneler hafif toplu olunca babada oyleyse bebekte tombık oluyor🥰benım arkadasm o durumda suan.2 hafta onde gıdıyormus buyuzden.
bayanelaa Gayet iyi 😌35 de 2bucuk kiloydu. 37+1de gittiğimde 3kilo dedi,haftaya çarşamba sezeryan günümü aldık hayırlısıyla sağlıkla olsun bebislerimiz 😇
O1gencanne bayanelaa yaa ne tatlı 😍bende yarın alcam gun.2 haftam kaldı verırmı bılmıyorum gün.size ne zaman vermıstı?
O1gencanne bayanelaa hepmi 38+5 e veriyorlar duz 39 olsun bari😂😂benım arkadasmda gecen doğum yaptı 38+5…🤷🏼♀️😊
bayanelaa O1gencanne genelde 38-39 arası veriyorlar canım bende bilmiyorum artık 😅 hayırlısıyla olsun da kucağımıza alalım insallah 🤲 ama gerçekten o gun verdikten sonra insan o kadar tuhaf hissediyor kiiiii 🤭 hiç geçmiyor gibi ama bi taraftanda çabuk geçiyor gibi anlamsız bisey yaşıyorum 😂
O1gencanne bayanelaa ay valla banada 35 ten beri gecmıo anca 36 olduk.😂😂😂 günler bi anda uzayıverdı.gün verınce hiç gecmez şimdi bide üfff😂😂😂
bayanelaa O1gencanne bende bide 5yasinda kızım olunca sanki geçiveriyor yaaa okula hazırlığı gelince ne yiyecek akşama yemek derken gün bitiyor 😂