bayanelaa Tlnefl canım sancıların çıkmış benimde böyle artık 100leri buluyor ama düzenli doğum sancısı değil kaçıncı haftadasın
Tlnefl Seyma-Aslan00 tam 36.haftadayım canım doktor adalat hapı verdi açılmama bakmadı ama tetiklemesin diye çocuk sen iyisin dedi
bayanelaa Tlnefl aynı dakika aralığında ve aynı sancı ile düzenli kabul ediliyor canım. Mesela suan siz o 100e yakın sancıları hissediyor musunuz ? Ben hissediyorum ve nefesim kesiliyor karnım sertleşiyor boğazımı biri sıkıyor gibi oluyor
Tlnefl bayanelaa nefes sorunum bar evet nst zaten öttü nefes alamadığım İÇİN direk maskeyi çıkar dedi kadın bana . Haftam erken olduğu İÇİN açılma tetiklenmesin diye alttan muane etmediler adalat verdiler eve geldim
Seyma-Aslan00 Tlnefl aslında 36 sonrası prematüre sayılmıyor diye biliyorum gelişimi de iyiyse sıkıntı olmaz inşAllah canım
bayanelaa Tlnefl siz içinizi ferah tutun 2bucuktan sonra çok fazla almıyorlar kuveze yada kilolu olsa bile solunum önemli sonuçta. Bebeğinizin gelişimi iyiyse eğer geleceği gün Rabbimin izniyle gelsinler artık 🤲🤭
Seyma-Aslan00 Tlnefl ablam 2400 gram doğum yaptı 36. Haftada maşAllah küveze girmedi bebiş icini ferah tut sağlıkla gelir inşAallah💙
gkbyza Tlnefl nasıl yani ben de bugün girdim nst ye kilosu da 2700 dedi küvöze girmez minimum sıkıntı olur zaten artık dedi