Papatya1997 Elvinhasret bende carsamba günü gıdecegım Suan 30+1 iz 30+3 ken gitmiş olacağım ve çok merak edıyorum Özledim oğluşumu 🥹
ZynpKara Elvinhasret ben 28 haftalığım 1200 çıktı anaaaa kız ne çabuk büyüyorlarmış dün daha 400 gramdı
Elvinhasret Bende yarın 31 haftaya gireceğim 1690 dedi kilosu 😊 haftasyla uyumlu dedi ama bilemedim 😄
Yagmursk 31+4’de gitmiştim 1850 gram’dı 32+5’de gideceğim bakalım ne oldu kilosu. Serklajlı olduğum için her hafta gitmeye başladım.